Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Постинг
04.04.2011 14:56 -
Топ 10 на най-добрите филми
Автор: thinkaboutthat
Категория: Изкуство
Прочетен: 2312 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 04.04.2011 15:09
Прочетен: 2312 Коментари: 1 Гласове:
4
Последна промяна: 04.04.2011 15:09
Здравейте, нека да създадем топ 10 на най-добрите филми за вас... всеки може да напише като коментар свойте 10 топ филма , които е гледал :) И така .. моя топ 10 е с филми , който мисля , че по голямата част от хората са гледали .. а ако не се препоръчвам ги всичките :)
1. „Изкуплението Шоушенк“ (на английски: The Shawshank Redemption) 1994г.
2. „Кръстникът“ (на английски: The Godfather) 1972г.
3. „Кръстникът 2“ (на английски: The Godfather Part II) 1974г.
4. „Боен клуб“(на английски: Fight Club) 1999г.
5. "Шесто чувство" (на английски: The Sixth Sence) 1999 г.
6. „Криминале“ (на английски: Pulp Fiction) 1994г.
7."Илюзионистът" (на английски: The Illusionist) 2006г.
8. "Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт" (на английски: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street ) 2007г.
9. "Американска История Х" (на английски: American History X) 1998г.
10. „Две димящи дула“ (на английски: Two Smoking Barrels) 1998г.
Е сега сте вие :)
1. „Изкуплението Шоушенк“ (на английски: The Shawshank Redemption) 1994г.
2. „Кръстникът“ (на английски: The Godfather) 1972г.
3. „Кръстникът 2“ (на английски: The Godfather Part II) 1974г.
4. „Боен клуб“(на английски: Fight Club) 1999г.
5. "Шесто чувство" (на английски: The Sixth Sence) 1999 г.
6. „Криминале“ (на английски: Pulp Fiction) 1994г.
7."Илюзионистът" (на английски: The Illusionist) 2006г.
8. "Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт" (на английски: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street ) 2007г.
9. "Американска История Х" (на английски: American History X) 1998г.
10. „Две димящи дула“ (на английски: Two Smoking Barrels) 1998г.
Е сега сте вие :)
Охлювъдството – бизнес, който не познава...
Тодор Ангелов след завръщането си от фро...
Какво всъщност се случва с американското...
Тодор Ангелов след завръщането си от фро...
Какво всъщност се случва с американското...
анонимен написа:
СИЯНИЕТО
КАГЕМУША-СЯНКАТА НА ВОИНА
КУЧЕТА В РЕЗЕРВ
ПОЛЕТ НАД КУКУВИЧЕ ГНЕЗДО
РОДЕНИ УБИЙЦИ
ИСТИНСКИ РОМАНС
ПРОЛЕТ, ЛЯТО, ЕСЕН, ЗИМА
ГРАДЪТ НА БОГА
КОСА
МОРЕТО В МЕН
КАГЕМУША-СЯНКАТА НА ВОИНА
КУЧЕТА В РЕЗЕРВ
ПОЛЕТ НАД КУКУВИЧЕ ГНЕЗДО
РОДЕНИ УБИЙЦИ
ИСТИНСКИ РОМАНС
ПРОЛЕТ, ЛЯТО, ЕСЕН, ЗИМА
ГРАДЪТ НА БОГА
КОСА
МОРЕТО В МЕН
"Кучета в резерв" е найстина уникален филм .. горещо препоръчвам на хората , които не са го гледали
Търсене
За този блог
Гласове: 424