Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 12:37 - Българско кино
Автор: thinkaboutthat Категория: Изкуство   
Прочетен: 1245 Коментари: 2 Гласове:
3



   Здравейте, приятели ... 
както вече казах в някои от по-горните ми постове, аз съм голям фен на киното. Няма значение дали ще идва от Америка, Франция, Китай, Индия .... Но най-много ми е присърце българското кино .. все пак си е наше. До преди 2-3-4 години в България киното беше "умряло" ... защо?. Може ми заради недостиг на пари, недостиг на добри актьори,сценаристи,оператори, режисьори или просто няма сериозно хора да се захванат с тази хич не лека задача. 
   Е явно последните 2-3 години са се намерили малко повечко пари и сериозно хора .. за да покажат , че киното в България може да се възроди от пепелта. Ще дам за пример "Хиндемит" , "Източни пиеси", "ТИЛТ" ... това са само малка част от последните филми излезли на големия екран. 
   Напоследък започнаха да излизат и сериали, които също са много качествени. Някои от тях даже станаха хит ... като "Стъклен дом" и "Забранена любов" . Е аз не съм им голям фен , но това не значи , че не са качествени продукции. Даже напротив. Също така и излизат и комедийни сериали , като за пример мога да посоча "Столичани в повече". Много качествена игра и с голям потенциал... направен от едни от най-добрите комедийни актьори на България в последните години.
   Та имаме вече на какво да стъпим. Може да не е кой знае колко голяма платформата , но важното е , че я има, и то смело мога да твърдя , че е качествена. Дали това ще продължи и за напред или ще е само момент на вдъхновение , което скоро пак ще потъне  в морето на неуспехи , наречено "Българщина" !



Гласувай:
3



1. gita969 - А, хванах те
05.04.2011 21:35
Говориш за размърдалото се българско филмово творчество. Но най- хубавите филми са тези от соца. Макар днес да са с поостарели сюжети са истинска класика и като игра и като сценарии. Мога да ги гледам по 10 пъти и няма да ми омръзнат. да, ще кажеш - имало е пари за филми. Е, затова са филми.:))))
цитирай
2. thinkaboutthat - Така е ...
05.04.2011 22:02
аз това исках да кажа ... че преди БГ киното го е имало .. и то с много силно присъствие. Гадното е че замря за доста години .. аз съм на близо 22 и добре , че са последните няколко години за да видя малко БГ кино , което се е снимало по мое време.. всичко друго е от времето на СОЦА както ти каза ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thinkaboutthat
Категория: Новини
Прочетен: 298051
Постинги: 114
Коментари: 148
Гласове: 424
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930